Kerged motofreesid tehaselt Krasnõi Oktjabr-Neva

4 - 1Tehases toodetavate kergete motofreeside valik on väga lai:  МКM-75МК-80 ja МК-100, millel on erinev kaal, ülekandemehhanismi konstruktsioon ja mootori võimsus ning tänu millele erinevad nad üksteisest oma funktsionaalsete võimaluste poolest.  Nii on  Briggs & Stratton, Honda, Robin SUBARU mootoritega varustatud МКM-75 ja  МК-80 sisuliselt „ühe-eesmärgilised”  motofreesid, mis teostavad efektiivselt ühte operatsiooni – mulla kobestamist ja selle ettevalmistamist juurviljade istutamiseks..Erilisel kohal on kergete motofreeside seerias МК-100.

4 - 2

Need motofreesid kuuluvad oma tehniliste parameetrite poolest pigem aiatraktorite klassi. Nad näitasid ennast väga heast küljest Venemaal suvilate majapidamises, kus nad ongi suure populaarsuse ära teeninud. Lisaks  tavapärastele mullaharimise riistadele on nendel motofreesidel ka transpordikäru kandevõimsusega 150 kg.

4 - 3

Motofrees Neva МК-100 on üks õnnestunumaid Venemaa motofreeside. 2009. aastal autasustati see diplomiga ja see arvati 100 parima Venemaa toote hulka.

Motofreesi Neva МК-100 põhinäitajad ja iseloomustus:

4 - 4 Кompaktne konstruktsioon ja madal raskuspunkt tõstavad motofreesi stabiilsust ja kergendavad tööd kitsastes vagudes.
4 - 5 Lihtne kinnituse konstruktsioon lubab paigaldada kuni 6 freesi (haardelaius tõuseb kuni 110 cm).
4 - 6 Kindel kett-hammasratta ülekandemehhanism (reduktor), mille tüüp ja konstruktsioon vastab täiel määral keskmise grupi kaherattalistele traktoritele paigaldatavatele reduktoritele. Tänu sellisele ülekandemehhanismile kindlustatakse selline tõmbejõud, mis on võrreldav kaherattaliste traktorite näitajatega.
4 - 7 Juhtkang on kõrgtehnoloogilisest plastikust (fotol punast värvi), käepide kindlustab kasutajale maksimaalselt tugeva haarde ja vibratsiooni summutav käepide roolil (fotol musta värvi) vähendab oluliselt vibratsioonist tingitud koormust. 
4 - 8 Võimalus reguleerida rooli kõrgust ja pöördenurka teeb juhtimise maksimaalselt mugavaks. Fotol on roolisammas meelega pööratud ühele poole ja kõver kang kuulub rooli asetamiseks ülemisse ja alumisse asendisse. 
4 - 9 Üles klapitav esiratas hõlbustab motofreesi liigutamist töödeldaval maal.
Негодный коллаж № 3 Professionaalsed ja poolprofessionaalsed hülsiga mootorid maailma juhtivatelt tootjatelt tagavad motofreesi töökindluse ja ressursi.
4 - 11 Lai valik lisaseadmeid paljude ostjate arvamusel on tõestanud oma efektiivsuse põllutingimustes. Fotol on esitatud mõned sellistest lisaseadmetest: rohimisfreesid, ader, üherealine muldaja, raudrattad kündmiseks.
4 - 12 Motofreesi võib ühendada haakekäruga ja selle ühendatud masinaga saab vedada koormaid kaaluga kuni 150 kg. See on ainulaadne sellist klassi masinate jaoks.

*Töövalmis mullafreesi gabariitmõõdud …….1300 х 570 х 1100 mm
*Mass…….47 – 56 kg
*Frees-kultivaatorite läbimõõt…….320 mm
*Haardelaius kultiveerimisel…….alates 35 kuni 110 cm
*Kultiveerimise sügavus …….16 cm
*Jõuülekanne..…..kiilrihmaülekanne pingutusrulliga ja kett-hammasratta ülekandemehhanism
*Freeside pöörded..…..92-133 p/min
*Transportkiirus ..…..kuni 10,7 km/h
 
Mootori tehnilised andmed: 

4 - 13

*  Tootja – Robin SUBARU, Japan
*  Mootori mudel – ЕХ 13 D
*  Klass – professionaalne
*  Tüüp – bensiinimootor
*  Iselomustus  – 4-taktiline karbüraatormootor, ühesilindriline õhkjahutusega
*  Võimsus – 4,5hj / 3,2 kW
*  Silindrimaht – 126 cm3
*  Kütusepaagi mahutavus  – 2,7 l
 

Need kergeid motofreesid Neva MK-100 on oma tehniliste näitajate ja kasutusvõimaluste poolest parimad kasutamiseks väiketaludes, samuti väiksematel aiamaadel ja suvilates, kindlasti saab neid soovitada ka neile, kellel käib professionaalse aiatraktori ostmine üle jõu, kes aga tahaks oma aiatöid suuremas osas masinate abil teha.