Subaru ЕХ-seeria MOOTORID

11 - 1 Mullafreesidele ja kaherattalistele traktoritele paigaldatud selle seeria mootorid on originaalsed, mootoriehituse ühe maailmaliidri Fuji Heavy Industries Ltd kõrge automatiseerimistasemega tehases Kitamotos Jaapanis toodetud mootorid, mis on kaasaegsed ja ülikindlad.

Ettevõte Fuji Heavy Industries Ltd on tuntud Subaru sõiduautode ja Robin marki toodangu tootja. Subaru ЕХ-seeria mootorites on realiseeritud sõiduautode projekteerimise ja tootmise kõige kaasaegsemad meetodid:
- nukkvõlli ülemise asetuse süsteem  (OHC);
- sisepõlemiskamber kolbide ülaosade kaldega ühele poole;
- kõrgefektiivne sisselaskekanal.

Коллаж SUBARU

 ЕХ-seeria Subaru mootorid on oma klassi parematest

 OHC-tüüpi mootorid. Uue põlvkonna tehnoloogiad

ЕХtreemselt kerge tagasilöögita käivitamine
Subaru ЕХ-seeria mootorid käivituvad 30-40 % kergemini, kui tavalised mootorid. Seda saavutatakse tänu mehhaanilisele dekompressiooni käivitussüsteemile ja põlemiskambri uuele kujule.

ЕХtreemselt vaiksed
OHC konstruktsioonis sisaldub 33% vähem liikuvaid detaile, seepärast on Subaru ЕХ-seeria mootorid töökindlamad ja töötavad vaiksemalt. Teiste tüüpmootoritega võrreldes on neil müra 2 dB võrra vaiksem ja hääl pehmem. Seda saavutatakse optimaalse konfiguratsiooniga jäikade summutite kasutamisega ja ajamivõlli ülemise paiknemise süsteemiga, mis alandavadki mootori mehhaanilise müra taset.

ЕХtreemselt võimsad ja tootlikud
ОНС süsteem ja sisepõlemiskamber kolbide ülaosade kaldega ühele poole kindlustab kokkusurumise 9:1, mis tähendab kõrgemat võimsust ja tootlikkust. Seda lubab saavutada spetsiaalse konstruktsiooniga põlemiskambri kasutamine ja sisselaske otseklapp minimaalse takistusega õhuvoole.

ЕХtreemselt töökindlad
EX-seeria Subaru mootori igal sõlmel on ressurss suurem teiste tüüpmootoritega võrreldes: silindri malmhülss, nukkvõll tugevdatud kuullaagritega, spetsiaalne karastatud terasest kett pinguldaja ja vibratsioonisummutajaga, silindriploki jahutusribid. Kõik see lubab EX-seeria Subaru mootoril töötada intensiivselt ilma ülesoojenemiseta isegi rasketes tingimustes. Need konstruktorilahendused vastavad jaapani mootori professionaalsele klassifikatsioonile ja ressursile 2000 mootori töötundi.

Tähtis: mootori ressurss 2000 töötundi on kõrgeim näitaja.  Enamikul tüüpmudelitel on ressurss alates 250 kuni 500 mootori töötundi.

ЕХtreemselt kerged hoolduses
Kuigi EX-seeria Subaru mootoritel on maksimaalne töökindlus ja pikk tööiga, vajavad nad ikkagi tehnohooldust ja detailide vahetust. Seejuures on hooldus ise maksimaalselt lihtsustatud ja remondikulud madalamad. Seda saavutatakse äärmiselt lihtsa monteerimise ja demonteerimise arvel ning samuti tänu mootoridetailide suurema osa unifitseerimisele.

Mudel

ЕХ 13

ЕХ 17

ЕХ 21

ЕХ 27

Mootor 4-taktiline, ühesilindriline, karburaatormootor sundõhujahutusega
Tüüp klappide ja nukkvõlli ülemise paigutusega (OHC), samuti silindri malmhülss
Klass

professionaalne

Võimsus

4,3 hj/ 3,2kW

5,7 hj/ 4,2kW

7,0 hj/ 5,1kW

9,0 hj/ 6,6 kW

Töömaht

126 cm3

169 cm3

211 cm3

265 cm3

Küttepaak

2.7 l

3,6 l

3,6 l

6,1 l

Mootoritootja Robin-Subaru kodulehekülg – www.subarupower-global.com
Mootoritootja Robin-Subaru esindaja kodulehekülg Venemaal – www.subaru-robin.ru